Există, totuşi, o ieşire din impas

Numărul de dobitoci ar putea scădea dramatic! În sfârşit am putea respira uşuraţi!

Nu vreau să fiu greşit înteles: tuturor ne e greu; unii abia mai rezistă; sunt momente în care familia şi prietenii contează cel mai mult, în lupta cu disperarea. Nu neapărat prin faptul că-ţi plătesc rata la bancă, ci prin faptul că reuşesc să te ţină pe loc să nu-ţi pierzi minţile. Prin faptul că nu te lasă să-ţi pierzi simţul umorului.

Pentru aceia care, cu toate strădaniile, se lasă purtaţi de manipularea criminală a unor posturi de radio şi, mai ales teve, îmi pare rău, dar îşi merită soarta. Drama unuia ca idiotul care şi-a dat foc în faţa palatului Cotroceni nu este imputabilă (în primul rând) politicienilor de căcat pe care-i avem – o reflectare destul de fidelă a societăţii româneşti, de altfel -, ci canalelor media, care, implicate în lupta politică într-un fel sau altul, recurg la cele mai odioase mijloace de manipulare.

Problema care se pune este dacă se aplică legea lui Darwin sau legea audiovizualului. Eu zic că prima…

Sigur că politicienii sunt, cel puţin în ultimă instanţă, responsabili. Însă depinde de fiecare dintre noi cât de mult ne place căcatul pe care aceştia îl mănâncă. Şi gradul de indolenţă asociat.

Din punctul meu de vedere, fraţilor, the fuel is on the house!

Acest articol a fost publicat în De ce m-am mai amuzat în ultima vreme, Părerea mea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

